Ga naar de inhoud
  • Home
  • Vacatures
  • Over NOVOMATIC
    • Waarom werken bij NOVOMATIC?
    • Gaming Operations
    • Gaming Technology
  • Procedure
  • Contact
  • Home
  • Vacatures
  • Over NOVOMATIC
    • Waarom werken bij NOVOMATIC?
    • Gaming Operations
    • Gaming Technology
  • Procedure
  • Contact
Bekijk onze vacatures

Dag van een Gastheer en Gastvrouw

Ik start bij binnenkomst met een overdracht met een collega. Wat is er gebeurd? En waar moet ik van op de hoogte zijn? Daarna begin ik aan de eerste ronde langs de gasten. Heeft iedereen iets te drinken en wie heeft er zin om iets te eten?
Zijn de aanwezige gasten voorzien? Dan start ik de dag op met mijn collega’s. Wie doet wat? Zo beginnen we goed voorbereid aan onze dienst.
We zijn er om onze gasten in de watten te leggen tijdens het spelen en maken een praatje met ze. Hoe gaat het? En kan ik nog ergens mee helpen? Met de gasten bouw je vaak een band op. Vandaag heb ik ook contact met ons hoofdkantoor. Ik word namelijk ingepland voor een cursus verslavingspreventie, agressie en BHV. Al onze medewerkers in het casino volgen deze cursussen.
De gerechten die we serveren tijdens ontbijt, lunch, diner en overige hapjes bereiden we zelf voor de gasten. De ene dag maken we tijdens een lunch bijvoorbeeld een soep en de andere dag maken we een broodje met zalm of tonijn. Je hoeft geen kok te zijn. Maar hoe leuk is het dat je zelf creatief mag zijn in dat wat je maakt?
Schoonmaken hoort er ook bij en vandaag doe ik de ronde met een collega om de bar extra schoon te maken, ik stofzuig het casino ook even zodat alles er weer spik en span uit ziet. Door deze werkzaamheden ben je altijd bezig en hoef je nooit stil te zitten.
Een gast heeft een probleem, de rollen zijn vastgelopen en hij heeft er net wat geld in gestopt. Ik bel met onze Service Monteurs om de storing door te geven. Als de Service Monteur er is lost hij het direct op en ik zorg dat het bedrag voor onze gast weer klopt.
Er komen nog wat nieuwe gasten binnen en ik geef een speluitleg. Als ik daarmee klaar bent schrijf ik de overdrachtspunten in het logboek en bespreekt ze met mijn collega van de volgende dienst.
Nadat al het werk is overgedragen ben ik klaar met mijn dienst.

Wil je meer weten over werken bij NOVOMATIC?

We horen graag van je! Wil je meer weten over onze organisatie, onze vacatures of heb je andere vragen? Neem contact op met de afdeling HR.

+31 6-23470008
werken@novogaming.nl
  • Home
  • Vacatures
  • Waarom werken bij NOVOMATIC?
  • Gaming Operations
  • Gaming Technology
  • Procedure
  • Contact
  • Home
  • Vacatures
  • Waarom werken bij NOVOMATIC?
  • Gaming Operations
  • Gaming Technology
  • Procedure
  • Contact
  • © Copyright –  2025 NOVOMATIC
  • Privacyverklaring
Facebook Instagram Linkedin
CloseMenu
  • Home
  • Vacatures
  • Over NOVOMATIC
    • Waarom werken bij NOVOMATIC?
    • Gaming Operations
    • Gaming Technology
  • Procedure
  • Contact
  • werken@novogaming.nl
  • +31 6-23470008